להרשמה לסדנה התקשרו 052-6884828
או שילחו אלינו את הטופס הבא, ואנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים.

    אשמח לקבל דיוור ולדעת מה חדש





    כולנו כותבים.

    כל עובד בכל ארגון כותב טקסטים שונים כאמצעי לשיתוף, כאמצעי לדיווח למנהלים או ללקוחות, כאמצעי לשיווק ולהפצת מידע. כולנו משתפים חוויות, התנסויות, סיפורים ותגליות כל הזמן ובפלטפורמות שונות, כגון במיילים, ברשתות החברתיות, בבלוגים אישיים ומקצועיים, בפרומים שונים ואפילו בעלונים שיווקיים ובדו"חות פנימיים בחברה.

    "סדנאות הבית" מזמינה את העובדים בחברות השונות
    להשתתף בסדנת כתיבה המותאמת במיוחד לארגונים וחברות.

    מטרת הסדנה היא הקניית טכניקות וכלי כתיבה יצירתיים שיסייעו לעובדים לכתוב באופן מגוון יותר, שיעבירו את המסר באופן חוויתי לקורא או לנמען, שיתמכו בהעברת התחושות והרגשות בטקסט ולא יתמקדו בהעברת המידע הנקודתי בלבד ושבסופו של עניין – יניעו את הנמען לפעולה.

    הסדנאות מתאימות לכל עובד, בכל תפקיד ובכל דרג שהוא. יחד עם זאת, הסדנה מותאמת בייחוד לאנשי שיווק, עורכי תוכן, מנהלי מותג, מנהלי אתרים – כל בעלי התפקידים המתמחים בעבודה בכלים השיווקיים המסורתיים והדיגיטליים העומדים לרשות החברה, כגון קידום ממומן בפייסבוק, ניהול קבוצות ועמודי חברה או מותג, ניהול בלוגים וכתיבתם, הקמת עמודי נחיתה, ניסוח סמסים, ניסוח ועיצוב קבלות וחשבונית, עיצוב עלונים שיווקיים ותוויות, ניסוח דו"חות ומכתבי עדכון.

    סדנת הכתיבה לארגונים מורכבת משני רבדים:

    הקניית כלים בסיסיים בכתיבה יצירתית: "לצאת מהאני" – לחשוב מתוך דמות אחרת, להכיר בקיומו של הנמען ולהתאים את צורכי הטקסט אליו.

    Call for Action – הנעה לפעולה – התמקדות בתקשורת שכנוע ובהנעת הנמען לפעולה עם קריאת הטקסט.

    נושאים בהם מציעה הסדנה להתמקד ודוגמאות לתרגילי הכתיבה שיוצעו בה:

    "לכתוב את האחר" –
    תרגיל כתיבה המציע לבחון את נקודת המבט של האחר או של הנמען לטקסט.
    חשיבה על מניעיו של הנמען, על פחדיו ועל תקוותיו – מה מכעיס אותו? מה מנחם אותו? על מה הוא מצטער ולמה הוא אולי עדיין מחכה?

    לכתוב רגשות –
    התמודדות עם רגשות בטקסטים ניטרליים. הטענת רגשות בטקסט, כגון כעס, שלווה, צחוק או חרדה בטקסט וללא שינוי מהותי בקו העלילה.

    תרגול בטקסטים קצרצרים –
    ציוצי טוויטר, ניסוח הודעת סמס, מודעות פרסום בגוגל ובפייסבוק.

    הנעה לפעולה –
    איך מניעים את הקורא לפעולה? מהם הפרטים, התיאורים והמילים שהופכים טקסט ממידע יבש בלבד להנעה לפעולה? מה גורם לקורא לשלוח את ידו ופשוט להקליק?

    הסדנאות מותאמות לכל ארגון ולכל קבוצת משתתפים לפי צורכי החברה והמטרות שהחברה מציבה לעצמה.
    כמו כן, ניתן לקיים את מפגשי הסדנה במשרדי החברה או בסטודיו "סדנאות הבית" בהתאם לצרכים ולאילוצים של משתתפי הסדנה.