"לכתוב את עצמי" // רענן שקד עומר ברק

You are here:

ימי ד'  / 19:30-22:30

ההרשמה תתחדש בתחילת שנת הלימודים הבאה

עשרה מפגשים שבועיים
לכותבי בלוג/טור/טוויטר/פייס

למה עוד אין לך טור אישי בעיתון או באתר אינטרנט גדול? למה הבלוג שלך לא מתרומם (או עוד לא קיים)? איך להפוך את הסיפור הפרטי והיומיומי שלך לספר/ רומן/ טור/ בלוג שיעניין המונים ויהיה גם מסחרי? ואיך לגרום אפילו לסטטוס הבודד בפייסבוק להפוך לנחלת ההמון?עם קצת אומץ, כשרון ובעיקר: בלי להסתתר, כל אחד יכול להפוך את הסיפור הפרטי שלו או את מחשבותיו ליצירה שתעניין את הציבור הרחב. מאפרים קישון, דרך יאיר לפיד ועד דנה ספקטור – הכתיבה האישית והפיליטונית המעולה הפכה את כותביה למובילי עמדה ודעת קהל משמעותיים ומיצבה אותם ככותבים מרכזיים בישראל.

אז איך מגיעים לשם? בקורס נלמד איך להפוך את הפרטי לעקרוני, איך הופכים את החוויה האישית לחוויה של כולם ואיך לספר ולכתוב את עצמך. עוד נלמד על ההבדלים בין כתיבה לעיתון לכתיבה לבלוג לכתיבה לפייסבוק או לטוויטר, איך ״צדים״ סיפורים אישיים שיעניינו את הקהל הרחב, מה היתרונות (והחסרונות) של כתיבת טקסט בגוף ראשון ואת כל השיטות להפוך את הסיפור שלכם לסיפור הבא שכולם ידברו עליו.

מנחי הסדנה: 
רענן שקד (מימין)- בעל טור שבועי במוספים "7 ימים" ו- "7 לילות". עורך המגזין היומי "24 שעות", סגן עורך המוסף השבועי "7 ימים", מנהל תוכן "עברית" מיזם הספר הדיגיטלי, כתב מגזין, מבקר טלויזיה, יוצר עורך ותסריטאי טלויזיה, ומרצה בבית הספר לעיתונאות של אוניברסיטת תל אביב.

עומר ברק (משמאל)- טוריו וכתבותיו של עומר התפרסמו במיטב המגזינים בישראל, ביניהם: ״בלייזר״, ״7 ימים״, ״7 לילות״, ״המוסף לשבת״, ״24 שעות״, ״רייטינג״, מדור הספורט של ידיעות אחרונות וכן מגזיני ספורט בחו״ל. הוא חתום על סדרת הילדים ״כח שש-בש״ שעלתה לאוויר ב – 2010 והפכה ללהיט, וכיום כותב לטלוויזיה ועובד כל ספרו הראשון.

לפרטים והרשמה

Comments are closed.