עם ענת הררי

ימי ד'

10 מפגשים שבועיים ב"עדנה" ביפו.

מועד תחילת הסדנה: 8/5/24

כאנשי טיפול אנו רגילים לשמור בקרבנו מילים; אינטראקציות מסעירות, סודות שנחשפו במחשכי החדר, סיפורים אנושיים ותהליכים מעוררי השראה. אנו רגילים להתמודד, לבדנו בדרך כלל, עם עצמת רגשות – שלנו ושל המטופלים שלנו, ועם אירועים משמעותיים שמתרחשים במהלך הטיפול ולאחריו.
סדנת הכתיבה למטפלים מיועדת לאנשי טיפול ממגוון פרופסיות – פסיכולוגיה, טיפול משפחתי, טיפול באמנות, רפואה, רפוי בעיסוק, הנחיית קבוצות, ועוד, המעוניינים לכתוב על עבודתם, כדי לפרוק מהלב, לתעד, לארגן את המחשבות – תחת שמירה על חיסיון המטופלים, ובסביבה אינטימית, תומכת ואנושית.
בסדנה נאסוף חומרים שהתהוו בתוכנו, ונכתוב אותם בדרך יצירתית ומעניינת. ניתן מקום של כבוד למילים ולשפה, לטקסט, לסב-טקסט, לתהליכי כתיבה ולסוגיות שמעסיקות אותנו, כחשיפה עצמית ואתיקה. נחבר בין מלאכת הטיפול למלאכת הכתיבה, נחדד את הזהות המקצועית שלנו ונעמיק את היכולות הטיפוליות.

מבנה הסדנה:
עשרה מפגשים בני שעתיים וחצי. נתחיל בלמידת טכניקות כתיבה שמיועדות להעשיר את הטקסט ולהרחיב את ארגז הכלים של הכותב, ובהמשך – נחדד את הקול הפרטי, הייחודי ונבדוק: מה אני מעוניין.ת לומר?
בכל פגישה שני חלקים: בראשון – כותבים (בהקשר מקצועי או לא), מקריאים (מי שרוצה) ומשוחחים על המיומנות/הסוגייה הנלמדת ועל הקשר שלה לשפה הטיפולית.
בחלק השני דנים בשני טקסטים שכתבו משתתפים מהסדנה (ושלחו לכולנו מבעוד מועד).

ענת הררי
 מטפלת זוגית ומשפחתית, פסיכולוגית ומנחת סדנאות כתיבה. מחברת הספרים: "הולדת סבתא", "מאה אמהות, מאה זיכרונות", "ילד טוב דיו- להיות הורים למתבגרים", ו"הולדת אב".

.

לפרטים נוספים והרשמה

    כל "סדנאות הבית" זוכות לליווי מקצועי של אורית גידלי ואשכול נבו.

    הליווי המקצועי כולל סיוע בבניית התכנים של הסדנאות, והדרכה אישית של כל מנחה ומנחה לקראת ולאורך כל סדנא.

    במהלך כל סדנה של "סדנאות הבית", יתקיים "מפגש אורח" עם אשכול או עם אורית.

    בנוסף, תלמידי “סדנאות הבית” ברחבי הארץ יצטרפו למשפחת התלמידים שלנו, וייהנו מהנחות משמעותיות לכל האירועים והמפגשים של “סדנאות הכתיבה” בשנה הקרובה.