סודות ושקרים- סדנת כתיבה חד פעמית

You are here:
סודות ושקרים

רביעי, 6.4

20:00-22:30 , בסטודיו סדנאות הבית

סודות ושקרים: סדנת כתיבה חד פעמית על החומרים שמהם עשויה ספרות

עם איילת גונדר-גושן ושרי שביט

בחיים האמתיים מלמדים אותנו להיזהר משקרנים, אבל הספרות תמיד אהבה דמויות שמשקרות. שקרים וסודות מתניעים עלילות חזקות, מעניקים עומק ומורכבות לדמויות, ושומרים על מתח סיפורי חזק. בסדנת הכתיבה  נחקור את השקרים שאנשים מספרים – לבני זוג, לילדים שלהם, להורים שלהם, ויותר מכל – לעצמם.

הסדנה מתקיימת במסגרת אירועי "עיר קוראת ספר" של המכון הישראלי לספרות עברית ולשכת מדינת בוואריה בישראל.

אירועי "עיר קוראת ספר" מתקיימים ברגנסבורג שבגרמניה ובתל אביב במקביל, ועוסקים בספרה של איילת גונדר גושן "השקרנית והעיר".

 

איילת גונדר-גושן

איילת גונדר-גושן היא סופרת ופסיכולוגית ,ספרה החדש, "רילוקיישן" יוצא כעת לאור בישראל ומתורגם במקביל ל-16 מדינות נוספות. ספרה הראשון, "לילה אחד, מרקוביץ'" זכה בפרס ספיר לביכורים ובפרסים בצרפת ואיטליה, ותורגם ל-14 שפות. ספרה השני, "להעיר אריות", זכה בפרס וינגייט הבריטי לשנת 2017 ,נבחר לאחד מספרי השנה של "הניו יורק טיימס" וה"וול סטריט ג'ורנל" ב-2017, ותורגם אף הוא ל-14 שפות. ספרה השלישי, "השקרנית והעיר", זיכה אותה בפרס גולדברג בישראל ובפרס WIZZO בהולנד, ונבחר לאחד מספרי השנה של מגזין "ELLE" בארה"ב. 

שרי

שרי שביט היא סופרת, משוררת ועורכת ספרות וטלוויזיה. ספריה: "ברוריה הפקות", "הכל זריז" וספר השירה "ומה יש עוד" (הוצאת אחוזת בית ספרים). ערכה את מדור הספרים של ynet, ואת הפרוזה המתורגמת בהוצאת מטר. מנהלת אמנותית של פסטיבלי ספרות ותרבות. עורכת ומגישה את תוכנית הספרות הטלוויזיונית "שוברים שורה". זוכת פרס "שירה על הדרך" ומפעל הפיס לשירה.

30 ש"ח לתלמידי ובוגרי "סדנאות הבית" | 40 ש"ח לאורחים

*מספר המקומות מוגבל.

סדנה זו מלאה וסגורה להרשמה!

Comments are closed.