בהנחיית אורי לברון

 ימי רביעי 18:30 – 21:00

החל מ13.11.24

10 מפגשים שבועיים בסטודיו סדנאות הבית, תל אביב

רעיון מנוסח היטב, משפט מעורר השראה או סיפור טוב  – יכולים לסחוף אנשים אחריכם ולשנות את העולם, אם לא את כולו אז לפחות את שלכם.

אורי לברון – פרסומאי, אסטרטג, סופר רבי מכר ויוצר סדרת טלוויזיה שנמכרה לNetflix  – יצר עבורכם קורס בן עשרה מפגשים בו תלמדו איך לכתוב כדי לחולל שינוי ולייצר השפעה.

כשהוא מיישם 30 שנות ניסיון, עם מאות מותגים מובילים ישראלים ובינלאומיים והשתתפות במספר רב של קמפיינים פוליטיים, אורי ילמד אתכם איך לפשט מסרים, להעביר רעיון, לבנות סיפור טוב ולשלוט בנרטיב.

הסדנה מיועדת לאנשים שרוצים להתמקצע בכתיבת תוכן ובהעברת רעיונות. אנשי שיווק, יזמים, מנהלים בארגונים, דוברים, פעילים חברתיים ופוליטיים, מי שנמצא בתחילת קריירה או מחשב מסלול מחדש, או כל מי שרוצה לשלוט בכח העל של שכנוע באמצעות מילים. כל מייל שאתם כותבים, כל פוסט או סטורי, כל מצגת או מהלך שיווקי יכולים להיות חזקים יותר ומשפיעים יותר. אם יש לכם רעיון ואתם רוצים שאנשים יתחברו אליו, הסדנה בשבילכם

חלק מהדברים שנלמד

איך להפעיל מוטיבציות של אנשים כדי לשכנע אותם? איך להציג את המוצר שלכם (בין אם הוא רעיון, עמדה, אדם או באמת מוצר)? איך לבלוט אל מול התחרות והרעש הכללי? איך להפעיל את הרגש ורק אחריו את השכל? איך לספר סיפור שישפיע באופן הכי מדוויק על קהל היעד שלכם?

 

בסדנה יתארחו גם מרצים מתחומי השפעה שונים שיהיה מעניין מאוד לשמוע

 

אורי לברון

יוצר סדרת המתח "המדרשה" ששודרה ברשת 13 ונמכרה לNetflix ולטרנר לטין אמריקה. כתב שלושה רומנים (שניים מהם רבי מכר) שיצאו בסדרת המתח של הוצאת כתר – חצי הוכחה, הילד הלא נכון וזה שהיה כאן קודם, ושלושה ספרי ילדים. מנטור לStorytelling ב Google for startups במספר מדינות בעולם, מלווה חברות ישראליות גדולות וחברות טכנולוגיה שפונות לשווקי חו"ל ביצירת סיפורי המותג שלהן. לקח חלק בשבע מערכות בחירות כמנהל קריאטיב ואסטרטג, שותף בעבר בפרסום אדלר חומסקי.

להרשמה לסדנה התקשרו 052-6884828 (בין 9:00-13:00)
או שילחו אלינו את הטופס הבא, ואנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים.

    אשמח לקבל דיוור ולדעת מה חדש

    כל "סדנאות הבית" זוכות לליווי מקצועי של אורית גידלי ואשכול נבו.

    הליווי המקצועי כולל סיוע בבניית התכנים של הסדנאות, והדרכה אישית של כל מנחה ומנחה לקראת ולאורך כל סדנא.

    תלמידי “סדנאות הבית” ברחבי הארץ יצטרפו למשפחת התלמידים שלנו, וייהנו מהנחות משמעותיות לכל האירועים והמפגשים של “סדנאות הכתיבה” בשנה הקרובה.